5 december 2010

"Hemma hos" event

Bästa management Annika på min Pr byrå Studio Sankt Paul och jag bestämde oss för att göra en lite annorlunda pressvisning på min Bitte Kai Rand kollektion.

Vi ville göra något personligt och inte bara göra en vanlig catwalk, så vi bestämde oss att vi skulle bjuda in pressen till pr-byrån, därefter kidnappa iväg dem i två timmar hem till mig där den kända krögaren Micke Ljunggren höll hov med sin kock samtidigt som han presenterade sitt nya spännande "dumpling" koncept för pressen och jag tillsammans med Tess i Alcazar, söta Emma ifrån Bitte butiken i Stockholm agerade levande modeller som jag stylade om på plats framför pressen.

 Management tog bilder och bokade upp plagg


 Management & jag
Studio Sankt Paul

 Färdkost

 Transport
 Focuserad


 Managements bästa bästa assistent - Nina



 På väg, det kändes som att man bara vill ta bussen, ni vet, bra dra, haha


 Hemma hos mig - Micke Ljunggren med kock gick loss.

Det bästa för mig, rent personligt var att han använde mina tallrikar som jag nästan aldrig använder, helt plötsligt så hade de två gett liv åt min asiatiska servis som bara står och står.
Framförallt använt den på ett annat sätt än bara mat tallrikar o soppskålar - me loved!





 For the skiiin...















 Tess

 Tess & vår suveräna butikschef och klippa Gerd

Styling, mix match


 Mina Gucci favosar som är på väg till farbror experten i Italien och Tess grymma





Ett sååå roligt event!

Tack för att ni kom och tack till alla som ställde upp för att det skulle fungera.

LOVE
V

2 kommentarer:

  1. Vilken bra idée! Mycket mer personligt och något som de inte upplever i vanliga fall! Tess är supersnygg. Grattis!/ Veran

    SvaraRadera
  2. Åhhh så galet bra gjort! Skulle velat vara en fluga på väggen här och varit med. Kram Annelie

    SvaraRadera