1 december 2010

Dagens look

Egentligen så spelar det ingen roll  om jag visar dagens look, hahaha

Lite komiskt är det dock att göra det.

Ok, så här ser jag ut idag, svarta magic byxor  & en lovely paljettpolo som absolut INTE ska användas till fest utan precis exakt när somhelst.
Polon är i svart stretchtrikå med midnattsblå rektangulära paljetter på, mixen av svart och djup, djup blå är schyssst, tycker jag.

Allt Bitte Kai Rand
Ska besöka en grymt stark kvinnlig företagare som skördar framgång för att hon mixar otroligt god smak med ekonomiskt huvud på skaft.




Bilder från hennes butik & företag kommer senare...

Ha en bra iskall dag idag vänner!
Love!


6 kommentarer:

  1. Härligt med lite flärd i vardagen! :)

    SvaraRadera
  2. Meeen, jag lyckades! Har provat säkert 10000000 ggr

    SvaraRadera
  3. Snygga byxor! Hade mina på mig idag också:)!

    SvaraRadera
  4. Assistenten - äntligen, guuud så roligt!!!
    Claudia, gillade du dem?
    Man fattar att de är magic när man haft dem på en hel dag och öppnar zipen, haha...jag tänkte bara var allt kom ifrån, allt kött.
    Det var ett magiskt ögonblick, hahaha.
    Kram till er och roligt att ni kommenterar!
    V

    SvaraRadera
  5. Me like a lot men...du ser skinny ut...äter du ordentligt... ;))

    SvaraRadera