16 december 2010

Tomas - the personal tränare


Guuud vad han ringer!

Förstå att få mig som kund på 33 tim, då lär man känna varandra och träningen blir sååå mycket roligare och tränaren vet sin inkomst i ett halvår, typ.

Om, man inte klickar med sin tränare då byter man ju snabbare än kvickt, speciellt när man ska träna ett halvt liv tillsammans, eller hur?

Nu är det så att jag och lovely Tomas har hittat en rolig balans som gör att jag skrattar mycket under träningen och det är inte fel utan gör att jag lääängtar dit, hm...ja, nästan iallafall.

Jag känner att jag blir förnedrad i vissa skit övningar och dylikt, men får jag shape:ad body så får man ju bita ihop och garva istället, har jag hört.

Alltså, jag har bara gått fyra gånger med mellanrum så att jag lyckats få träningsvärk efter varje pass, tokigt ju.

Jag köpte 33 ggr och jag har nog 29 kvar, tack vare att jag varit dålig i höst och gått på antibiotika från o till.
Vad jag skulle komma till var att han, Tomas, regelbundet sms:ar och kollar läget, hur jag mår regelbundet

Varje gång han hör av sig så tänker jag i huvudet:

-Ahhhhhhhhh, såååå gullligt!

Smart brud?

NOT!

Jag har helt missat poängen att jag KÖPT hans tid och engagemang.


Det enda Tomas vet, det är att han inte blir av med mig bara sådär, för då måste han byta ut mig till någon annan PT,
 så nästa år,  DÅ jävlar ska det bli muskler av det slappa skinnet.

För..., så tänker man ju när man köper en PT, jag tänkte att om jag köper tillräckligt många timmar så ökar ju chansen att inte bara bli vältränad utan "gryyymt" vältränad.

Har vi hört den förrut, hahahaha?

Är den intelligent?

Öh - NOT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar