18 december 2010

Maria Carey

Det har inte hänt ett skit!!!

Fick se nya Maria Carey omslaget idag!

Vad är det som gör att det inte hänt ett skit med hennes skivkonvolut..
.
Varför säger ingen: Broms i lagens namn?

Har hennes stylist fått ledigt, checkat ut, dragit eller vad?

Hon är fint kurvig, men va fan?

Hon kan inte stå i trosor fortfarande, nej, nej, nej...

Det är därför man har ett management och assistent, herregud annars.
Jag vet...

Ni som känner mig vet...

Jag hade antagligen fortfarande sprungit runt med landslagströja, klackaskor och flagga om jag inte

hade haft proffessionella runt omkring mig.

Härmed så tackar jag mitt team för att ni står där när Maria Careys drar.


Hahaha, ser ni vad jag ser?
Har det inte tillkommit ett stycke extra tyg framför " beavercreek"?

Ok, då är det något nytt iallafall, men no no no...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar