4 september 2011

En dödskalle mellan benen?

Ursäkta mig alltså!

Håller jag på att bli kärring, eller?

Seriöst vänner...

En dödskalle på muffen, allvarligt?

Jaha, vart måttbeställer man dom då eller är det one size "fitts" all -  NOT!

En hungrig, okokt spagetti 14-åring, rakad och med en dödskalle mellan benen...allvarligt!

Den är inte kass, utan helt scary skitdålig...

...ni som känner mig, ni vet att jag inte är pryd, blyg eller tillbakadragen, just därför undrar jag seriöst på om jag håller på att bli pryd och redig - huuaa mig!

Diggar annars Philipp Pleins design enormt...

Dödskalle på muff - nääe, den skiter vi i faktiskt...tant Raffa får hitta något annat.


2 kommentarer:

  1. Är det där en kvinna? Ser ut som ett barn eller en docka. Ha en bra dag.Birgitta

    SvaraRadera
  2. Det är ett barn...därför så blir bilden så sjuuk.
    En okokt spagetti 14-åring, upphottad med läder, naket och bar - njaaae!

    SvaraRadera