17 september 2011

Svart eller brun?

Nu pratar vi i-land igen...materiellt och egentligen tokonödigt...men, puuhh

Jag har länge funderat på att tillföra min garderob något som inte är svart, ja, jag hör själv hur det låter - scaaary!

Det är ju sjukt mycket päls ute, fake som äkta...jag tänkte att det kunde tillföra min garderob något om jag köpte en naturfärgad/brun/svart pälsväst...typ så.

Ja, jag ÄR skadad, väldigt...
Passionerad o skadad...men GLAD!

Efter att ha gått och förlöst denna tanke ett tag, bestämt mig för natur,.. ja då dök min snygga Assistenten upp  på HIPP i en sjukt snygg svart pälsväst..puuhh.

Men hur snygg var den???

Men va f...n, jag skulle ju ha en brun.
 Svart päls brukar tendera till att bli lite damig för att pälsen ofta blir lite fin o blank, men den här var ju såå snygg...rockig o trashig - LIKE TRASH!

 Jag som är svart brud, ju?

Åhhh, ska jag...?



Lovely Mia, mumsade lite...

Denna bild hänger på min höst/vinter inspirationstavla för säsongen, det är den jag tittat o tittat o tittat på.


 Såhär blev det...



 Flög hem i den igår, med hår i ögon o  mun, som resultat.

Ni vet va, korta, klippta, osynliga hår som ligger i ögonfransarna, i ögonen, i munnen...man liksom petar " I" ögonen hela tiden utan att hitta ett skit...

Jaaaa, jag vet att jag INTE kan gnälla, utan det är INFORMATION, haha

 Päls hela vägen upp i trynet...

Trodde att brillorna skulle skydda - NOT!

Finns på UNICA - kontakt nedan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar