17 september 2011

Visning på HIPP


Här kommer ett litet smakprov från visningen som vi hade på HIPP i torsdagskväll.

Jag snackade lite trender, silhouetter, figurer, kvaliteter, självkänsla...

Jag är ett stort fan av headset...mooaahhh

Knäppt, absolut, don`t know why...men, just like, liksom.

Det innebär att jag genom alla event testat av ett gäng olika varianter...

Torsdagens mygga var inte med på någon hitlista iallafall...

NOT!

Likt en påkörd lyktstolpe, krökte sig själva headsetets arm sig ner över mitt ansikte och där, längst ute på toppen så hängde där en mindre fluffig pingisboll som mina läppar ständigt slog i, ni fattar traumat va?

Jävligt glad tjej på bilden...finns inte många bilder på mig med stängd mun, därför så förtjänar den publicitet, hahah.

I väntans tider...

 Där är bara några nya bilder, resten publiceras i veckan när jag får de andra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar