23 september 2011

Kitchen Aid!

Men nu börjar det igen...

...jag orkar inte.

Trodde att min vision om att ha Kitchen Aid nära mig, lagt sig...NOT!!!

Here we go again...

De finns i varenda tidning, varenda reklamblad men inte i mitt kök.

Bakar jag?

Hm, näe...ibland

Praktisk att lägga post o nycklar i, snygg att titta på, jag kanske BÖRJAR att baka om jag har en i mina ägor...eller inte, puuh.

Jag har säkert varit och tittat på  hushållsmaskinen 10 ggr på olika ställen förra säsongen, säkert diskuterat det 50 ggr här hemma, rivit ut 20 tidningsklipp på den...diskuterat med mina fantastiska soulsisters...ÄLTAT o ÄLTAT

Fruktansvärt, sjuukt mycket pengar för en nyckelförvaring men även för en bakmaskin...

Måste säga att jag är kär i den, igen...kärleken höll i sig, hm?

Är även kär i blendern - jävligt KÄR!

2 kommentarer:

  1. Vicky, så som jag känner dig så skulle jag med gott samvete investera i mixern eftersom jag absolut tror att du skulle få användning för den. KitchenAids mixer är riktigt bra (OCH snygg) och du gör snabbt och otroligt enkelt t ex bra smoothies vilket är suverän mat både i sig själv och när man har ont om tid och kanske inte orkar/hinner/har lust att fixa bra "vanlig mat"(något som ev. känns igen?). Jag använder vår väldigt ofta just pga att jag INTE gillar att laga mat.
    Bakmaskinen hade jag avvaktat med, den lär INTE försvinna från marknaden och eftersom du, som du själv skriver, inte är den bakande typen så är det en accessoar du köper och ja, det är ju ganska fånigt med en 5000-kronors accessoar på köksbänken.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Kloka syster yster...tack!
    Varför tror du att jag INTE har en bakmaskin, hahaha because att jag är medveten om situationen.
    Borde kanske kolla på nyckelskåp i samma prisklass o se vad jag har att jämföra med, eller prova att ta med mig posten och trycka ner den i bakbunken, hahaha
    Vi i Villa kanske inte alls går ner i den.
    Puss o you know me well

    SvaraRadera