25 september 2011

Meningen med livet



Min fina syster sms:ade mig imorse och ville att jag skulle svara på 4 frågor...

Det är STORA frågor och väldigt viktiga...

Jag har inte svarat på dem ännu utan ska tänka till och svara när jag reser imorgon...

Omedelbart så skulle  jag skulle kunna riva av bestämda o tydliga svar...för innerst inne så vet jag o det bestämda vad jag tycker.

Antagligen så är det samma svar som jag svarar på imorgon, men jag ska verkligen tänka igenom först.

Vänner, vad är meningen med livet?

Lever vi det livet vi vill?

ÖVERLEVER vi eller LEVER vi?

Jag vill länka till fantastiska  Karin Björkegrens blogg där hon ställt just dessa frågor till min lovely lillasyster...

( bilden är hämtad från Karins blogg)

Klicka och se hennes svar...

Ställ er frågan, gör det NU!

Vad är meningen med livet?

Är du nöjd hur ditt liv hittills utvecklats?

Vad är din livsfilosofi?

En sak vet jag...STÖRST av allt är KÄRLEKEN, den äger o är FAB!

Livet är för kort för att INTE leva det FULLT ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar