11 september 2011

Fotbollensdag på Lidingö

Min och Wiggos sporthelg fortsatte med fotbollensdag på Lidingö!

Det är ett understatement att säga att ALLA  var där, sååå galet nice...jag har nästan mer körigt

med att gå omkring och snacka med alla än att hinna se alla matcher, lät det bra?

Jag vet, självklart kollar jag....men blir så galet entusiastisk när jag träffar alla lovely där.

Galet roligt...

Efter ännu en natt invecklad med lilla/stora W så var det med stor entusiasm som vi drog iväg ...

 Shit alltså, något gick ju heeelt jävla fel i styling fabriken på morgonen...my god, hahah

Som knäppaste morsan som absolut skulle styla  håret innan fotbollsmatchen så blev det såklart min unge som gick  omkring med en "mast" i nacken...

Finaste Linn, undrade lite lätt...

-Hur tänkte du just där med den som står rakt ut på fel håll, eller?



Darling i MFF strumpor - YES!!

Själv så körde jag gamla omgjorda Dieseljeans som blivit kjol - dagens EKO, enligt mig, hahah

Ja, och tilläggas bör att jag efter 6 säsonger lärt mig att ta fotriktiga skor och en slapp outfit...jävligt varmt om fötterna var det iallafall...puuhh.

Ser ni basilikan i bakgrunden?

Det ÄR en installation, om ni undrar...en törstig sådan!

Vi hade en kanondag - happy för fantastiska själar runt omkring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar