23 september 2011

Raffas outfit...


Dagens outfit

Eftersom jag är tennis, tennis, hockey, fotboll, hockey, fotbollsmorsa denna helgen,  ska t o m sälja o tjata på tennisklubben under Lidingöloppet, hahaha såååå galet roligt.

Då är det, som ni flesta vet, tennisklubben är väldigt polerad, korrekt o ordentlig.

...INTE jag

Då kan jag få tvångstankar att jag vill gå dit i långklänning o gummistövlar, eller pälsmössa o paljettpolo, typ...

...men eftersom jag dock har full koll på läget inklusive mig själv så ska jag smälta in så mycket jag bara kan, hahah skitroligt.

Hela grejen med att jobba under Lidingöloppet, är studien i mänskligt beteende, sjuuukt intressant.

Vem hälsar, vem tittar i ögonen, vem ler, vem är sur, vem är allvarlig, vem är för viktig, vem är genomskinlig, vem är FANTASTISK,  me like alot, skitroligt.

Jag säljer korv o hamburgare om ni undrar, jag toksnackar o grillar med hela livet som insats.


T-shirt - Wiggos från H&M ( riktig Tant Raffa varning när man snor barnens kläder)

Jeans - gamla vrååål favoriter Replay

Bälte - Dolce Gabbana

Boots - Primeboots (gamla)

Brillor - Oscar Magnusson 

(låtsas se intelligent ut, mitt i säklass sämsta onödigaste inköp, ever. Jag använder dem dock, men hur fan tänkte jag?)

Make up - Naturell

Hår - sovknut

Mood -målmedveten o väldigt focuserad

Vet inte varför jag lutar huvudet sådär på sned???

Gillar inte att det mörka trägolvet ser rött ut - mooaahhh hemska värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar