20 september 2011

Tystandet av mig misslyckades

Alla försök att tysta mig...misslyckades!!!

Här kommer otroligt simpla tips på hur man kan smälla en MASSA pengar väldigt, väldigt fort!

 Min underbara tandläkare Louise, hon står och snackar med mig medan hon behandlar mig, frågar, undrar o resonerar...

Känner hur jag förtvivlat och hövligt vill svara på tilltal trots alla slangar o skit som fyller  munnen, har liksom nästan lärt mig att buktala hos henne...för självklart så svarar jag, hahaha



 Förstå det förnedrande...

Jag ska börja sova med bettskena...moaahhh

Kommer säkert att snacka iallafall...

Läckert - NOT!!!


På schemat står:

Två stycken kronor a`7500:- st = 15 000:- får 9000:- i bidrag av försäkringskassan, 

alltså 6000:- för mig...

Bettskena - ca 1200:- (osäker) inget bidrag

Ett styck implantat - 18 000:- ( INGET bidrag)

Totalt: 25 200:- tadaaa!!!

Förstår ni, hemska, hemska värld!

Ingen designväska här inte...

IRONI, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar