21 september 2011

Svart om tungan...

Ok, är detta typiskt mig eller är det typiskt?

I min tandprocess som jag är i så var jag tvungen att åka till ett dentallab i Solna för att prova ut rätt vit färg på mina blivande kronor...

Klev in i vitrocks, foppatoffels lufsande dentallabs världen - mooahhh

Som CSI fast tänder liksom, haha

Lab, penslar, pytslar, microskåp, klet o kameror...

Den gulliga dentalbruden förde in mig i ett specialrum, gav mig en stor belyst spegel för att vi skulle testa ut rätt färg...

DÅ..., ja, då jag öppnade min stora käft, så SÅG jag till min stora förvåning att en del av  min tunga var kolsvart...

Vad säger man då, när man har en blond brud hängandes över sig, latex handskar på väg in o grotta runt...

-Oooops, shit, jag är visst väldigt svart i munnen!

Hon skrattade genant...ja, du har kanske ätit något svart?

-JAG??? Absolut INTE!!!

Kände stress eftersom jag färgat mitt svarta hår tidigt på morgonen, inte fan hade jag snaskat loss på pensel, handskar eller annat - ALLVARLIGT???

Ibland förstår jag inte hur jag lyckas, hahaha

Men kolsvart hårfärg var fastetsad i min käft - FAKTA!!!

 Det komiska i detta är att det händer just när jag ska sitta framför någon och tokgapa, hahaha.

Det slår ju ALDRIG fel, när det gäller mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar