11 september 2011

Förnedring på HÖG nivå!

Förnedringen var total idag...TOTAL!

Igår så var jag ute och powerwalkade med den blyga grannen som visade mig ett helt nytt område och

en slinga på 7 km som var ganska flack - heelt suveränt!

Tänkte idag att, YES, nu ska köttet rastas och jag ska springa, satan i gatan, springa!...


Började mjukt, insåg att halva fotbollensdag var i skogen, jag bor i ett sjuukt hurtigt område, alla var i 
skogen, värre än en torsdagkväll på Riche...puuh, kunde

liksom inte höra en halv låt utan att ta ur hörsnäckan för att höra om de flåsade eller  hälsade, med risk

för att jag vrålgapade ett skånskt HEEEJ högt som bara den med musik i öronen...puuuhh

Hade väldiga problem med att hålla höger hörsnäcka på plats efter det, precis som det hade blivit

någon vidgning i min örongång, skiten trillade bara ut, hela tiden (hörsnäckan)

Ok, jag joggade nöjd och glad, kom till de två megabackarna och kände att NÄÄÄE, absolut inte, inte

en chans att jag springer...varpå jag började promenera...eller hur?

Hade megahög musik i öronen när jag kände att "någon" joggade upp precis sidan om...

Som vanligt tänkte jag....

Att man ska vara så HOT att man inte kan få vara ifred i skogen - NOT!

Spindelmannendress...

Vem sprang upp sidan om i svarta kläder??


Jo, Thomas PT, min PT...

-Men Thomas...shit, jag tänkte precis på dig!

-Precis som vanligt då, svarade han kaxigt...

-Eller hur?

Ökade takten och började vifta med armarna så att det VERKLIGEN syntes att det INTE var någon jävla myspromenad...

-Promenerar du?

-Skojar du??? Jag kan väl inte hjälpa att du kommer i en uppförsFETbacke, eller?

-Nä, så är det ju...klart du joggar...GARV....

Ni fattar va?

Som man bäddar får man ligga och jag är rak o toktydlig i ALLT jag tycker, och då, ja då...får man såklart en kaxig payback så det heter duga, grrr.

Det känns ända in i märg o ben, vilket är jävligt långt in, att min trovärdighet mosades i ett nafs...puuuhhh

Thomas, jag gillar dig iallafall men det vore skitbra om du kan springa i ditt eget område hädanefter, inte kanske utan SUPER!!!

Grrr, är helt störd...

-Promenerar du??-NOT!!

En sak till, JA, jag vet att problemet ligger hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar