8 september 2011

Kalas får:m -

Kalas får:m


Låt mig få presentera en otroligt driven och framgångsrik tjej, Christina Nilsson som äger

och grundat( Kalas får:m) ( felstavat då jag inte hittar de raka situationstecknen).

Jag går igång på drivna, starka, glada tjejer - shit så otroligt inspirerande!


 Färgstarka bakformar, brödformar, servetter m m


 Så här glad var min "modellmamma " över den färdiga katalogen som ska  ut i 15 länder.

Hon förberedda signeringen med avspärrningar...
Ooops, här bara låg jag på bordet, liksom

 De valde att göra ett nytt upplägg på foldern/ katalogen, att inspireras lite från modebranschen.

 Behind the scenes, kända, okända ansikten m m


 Snacka om att baka med kärlek...

Veva i vaniljen, med love

Everything I do, I do it with LOVE


Det var kunder som omedelbart ville ha en signerad  bakkatalog, hahaha

Jaja, jag är med på ALLT, hahaha


 Med bästa Annika on my side, fixande, styrande så blir det såååå grymt.

Glad var hon iallafall


Där ser ni...

...den svarta saken, det är min DIVA DREAM

4 kommentarer:

  1. Oooooh... I remember!! Svart marcipan... ;)))
    Men attans vad bra det blev! Snygga bilder.

    SvaraRadera
  2. Hahahaa, FAB som vanligt Vicky! Vilka brudar ni är! Underbart att ni förgyller världen!

    SvaraRadera
  3. Ja glada var vi!!! Skrattade mig igenom Formex brevid skaparen av "Diva dreams" - respect!! Presshaggan

    SvaraRadera
  4. Madelein, jag du minns...den sena natten med pensling av marsipan som blev...sådär, hahaha
    Men efter lite situationsanpassning och puls så satan i gatan förlöstes Diva Dream.
    Studio Plong, längesedan sweetie!
    Kram

    SvaraRadera