13 september 2011

Mer självförtroende än kunskap - igen!

Ok, here we go again, hahaha

Jag måste fan garva åt mig själv...helt hopplös.

Mitt självförtroende är verkligen på topp, jo så är det, just därför så får jag en käftsmäll lite då och då.

Vad gör jag då, när käftsmällen kommer, jo, jag torkar av gruset i ansiktet,  reser mig och

går vidare - that`s my life, hahaha.

Ingen trampar på mig inte - inte bara sådär, inte utan KAMP, hell NO!!!

Ok, efter söndagens förnedring i spåret när fantastiska Thomas catchade mig gåendes, ja det var DÅ

och det har jag kommit över...

Igår var en ny dag och no more förnedring här inte - NOT!

Ut i 7 km spåret, springandes, hälsa på alla som på Riche, fy fan, blev torr på tungan typ, redan innan

jag kom till Kyttinge, vilket är 150 m från vår strand o in i skogen....

Började springa som en athlet, jo faktiskt, ingenting skulle stoppa mig ikväll, när jag nu visste hur
rundan såg ut...eh, trodde jag.
Snyggjoggade bland exakt precis alla andra...tjenare, tjaa, tjenare, tjaa, tjaa, hej, tjenare

Värsta networkingen i skogen, vem visste det??

Inte jag..iallafall, haha

Tydligt är att kvinnor/tjejer har  cerise/svarta träningskläder, ALLA har cerise/svart... folk ser t o m

likadana ut inne i skogen, bara en intressant reflektion...

Ok jag gav mig ut vi 19.00, skönt ljus, varm luft och snyggt lovely spår...sprang hela vägen fram till

helvetes backen där jag mötte Thomas i söndags...puuh ( se tidigare inlägg).


Fina stranden i Sticklinge, alla Falsterbonissar behöver ej kommentera, please! 

Vem stod där??

Jo, Malin Everlöv med  8 st medelålders snygga alfahanar som var sjuukt lätta på foten...puuh och där

kom jag, mitt in ibland dem som en Doge Viper dubbeldäckare med ankfot, snacka om att hamna

fetfel...igen..puuh

Malin som jag alltid tyckt varit en pojkflicka o faktiskt ganska så genomskinlig, stod där med sitt

snygga smile, helt magiskt spänstig, snygg i kroppen o jävligt "lätt" på foten...mooahhh, hon hetsade

varenda snygging så att de vrålade och stånkade sådär lätt otrevligt...puuuhhh.

Jag fortsatte i min ensamhet, hade HELT missat att jag sprang vid elslingan...tog av där jag tyckte att

jag tagit av tidigare - NOT!!

 Inne i granskogen...såååå svart - moaahhh



Sen blev det mörkt o svart, nej MÖRKT & SVART...hallå!

Inga elljus här inte...

Satan i gatan vad jag sprang i mörker - herregud, är normalt sett faktiskt inte mörkrädd ett skit, men

när det blev helt jävla nattsvart så, jo...det var inte bekvämt...puuhhh.

Tänkte att det kanske kunde vara bra att stänga av herr Guetta i öronen om det mot förmodan skulle

dyka upp någon bland allt mörker...

Jag t o m sms:ade hem att:

"Oj, så mörkt det blev i skogen, bläää"

...syftet med det meddelandet var om jag skulle bli bortrövad ( fett troligt, NOT) så skulle man kunna

lokalisera mitt sms, smart va?

Har sett mycket film i mina dagar...

Ingen svarade dock på sms:et...hm?

Jag kan säga att jag sprang supersnabbt, kollade över axeln, flåsade, hamnade fel..., kände inte igen

 mig, stoppade in allt hår  i kepsen så att jag skulle se ut som en kille, hahaha...så korkad.

...men hittade till slut ut,...puuh!

Idag så ringde min söta lilla mor och läxade upp mig, att de faktiskt visst kan röva bort gapiga, långa skånskor...

Puss lilla mor!



1 kommentar: