25 januari 2011

2 PLAN i Mälarhöjden

Innan jag drog till Thailand i julas så var jag i Hägersten och besökte den omtalade och sjuukt mysiga

butiken 2Plan.

Shit alltså, vilken butik...

Minimalistiskt vaddå?

Här var mycket av allt, på, under, sidan om, över och lite till...

Otroligt fina varumärken och superbruttor som jobbar.

Dam, herr, inredning, barn, skor, smycken, godis, blommor...ta mej sjutton allt utom mjölk, haha

Jag vet att det är sjuukt tråkigt med jul nu, men men...

Jag pratade med en av tjejerna idag och de sa att det fullkomligt dundrar in nya fina vårvaror hela tiden.

Har ni vägarna förbi så MÅSTE ni gå dit, den som inte hittar något där, kan gå hem och lägga sig.

Ni vet mitt favvo motto:

More is More - less is bore




















Det här är herravdelningen i mitten, helt underbar, eller hur.
Om man dessutom går runt om herravdelningen så går det ner en spiraltrappa i mitten av alla kläder...
Går man ner där så kommer man till en icke minimalistisk damavdelning med hur mycket schyssta märken somhelst.






1 kommentar:

  1. Håller med Vicky, en underbar äffär, trevlig personal, som sagt här hittar man alltid massor

    Lilian

    SvaraRadera