23 januari 2011

Tory Burch & helvetes städning

Åhhh, vad jag avskyr att städa, ni vet, finlirs städning, lister, karmar, hörnor och helvetes vrår, uuaahhhhhh vad jag ogillar detta.

Vi har inte någon städerska, borde ha, lurar på grannens... för det tar det tar sjuukt lång tid för hela huset att bli klart, jag hinner dessutom att börja med 58 olika andra saker i ren tristess.

Har sorterat in tvätt, gått igenom min garderob, mina smycken, impregnerat vintermockadojor, sorterat sommarkläder, dammsugit lister, speglar och alla miljoners stora glaspartier har fått sig en omgång, tvättat överkast, filtar, sorterat sportkläder, puuuh

Därför så var det lika bra att plocka fram mina Tony Burch inneskor som jag köpte igår hos Schuterman.

Skitfina, tycker jag...

Jag är sugen på Jimmi Choo Uggsen som är nitbeklädda, men de finns endast i USA, därför så slog jag till på dessa eftersom de är ganska lika.

Kollade på dessa när de kom in i höstas.

Fårskinn inuti, stenar på utsidan, är egentligen en utesko som jag nu gjort till en innedojja.

Tänkte att jag städade bättre med lite glam omkring mig, eller hur?




 Köttbruden...
Det ser verkligen ut som att hela benet är jämn tjockt o svullet, mooaaahhh.
Slapp & basic
T-shirten är en present från världens bästa Assistent/ puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar