28 januari 2011

Ny inspiration!

Jag skriver mycket om yta, yta och yta...

Emellanåt så tänker jag ganska mycket på det, vuxna människa, ska du focusera såååå mycket på utsidan?

...fan, vad yta det blir, fast å ena sidan så är ju hela min vardag och jobb galet mycket yta o paketering.

Jag tycker att det är en sjuukt rolig och galen värld, jag känner mig lyckligt lottad som får tillbringa så mycket tid, kraft och energi på exakt just det som jag verkligen brinner för...eh, yta?

Nej, hahah, inte ytan i sig, men paketering är sjuukt roligt, hjälpa folk att paketera sig, titta på folk hur 

de väljer att paketera sig m m. 
 
Känner att jag håller på att sväva ut nu och frångå det jag tänkte skriva...

Jag fick mitt nya material för nästa vinter idag, det är så underbart inspirerande.

Jag har ju en hook på VOUGE som är min absolut alla kategorier bästa verklighetsflykts magazine, det är nästan som att öppna ett nytt månadsnummer av VOUGE  när jag sprättar upp det nya katalogmaterialet.

Nervöst, spännande och lite scary...

Om katalogen är grym så är det ett enormt arbetsredskap som underlättar i stora mått.

Den nya katalogen är gryyyyymt snygg o kommersiell vilket jag bara är tvungen att visa i ett hopkoks collage...


 Grafiskt, rent och exklusivt

Under tiden som jag  satt och bläddrade i katalogen och analyserade så kom lilla Wiggo hem från tennisen...
...jag hörde honom komma upp från källaren ropandes till mig.

-Mamma?

-Hej Wiggo, hur gick tennisen idag?

-Mamma, jag behöver inte fråga dig om jag får ta glass idag, för pappa har redan sagt ja!

Hahahaha, så jävla roligt!

Han informerar mig bara att pappa brukar säga nej och då går man till mig och frågar och hoppas...

Vi har blivit proffs på att fråga varandra eftersom det mer är en regel än undantag att han går till båda.

Det är sååå orört gulligt att inte inse, att inte vara så sjuukt utstuderad...ännu.

Happy inspirerande fredag, vänner!

Tack för denna vecka och shit som ni kommenterat och visat er!

Tack, tack, tack!

Om ni bara visste vad det betyder!

Happy helg och heja Sverige!

3 kommentarer:

  1. Ja gillar din blogg och all yta du skriver om ;-D så det är du som skall ha ett tack! Om du har tid och lust så är du jätte välkommen att kolla in min blogg! Ha en super trevlig helg! Kram <3

    SvaraRadera
  2. IL, klart jag ska kolla din blogg!
    Vet du, varje gång som du kommenterar så skriv http:www. din adress, så kan alla som läser kommentarerna bara klicka in sig direkt på din sida.

    Kram & roligt att du hittat hit!

    V

    SvaraRadera