12 januari 2011

Senaste tillskottet!


Även om parfymer luktar olika på alla så måste jag bara rekommendera Guccis nya grymme doft.

Jag har inte varit någon fantast av deras senaste 4 olika parfymer för jag tycker bara att de luktar tunn

blom blomma som försvinner direkt, omedelbart bums.

Den här luktar "dyr", det gillar vi, eller hur?

Ja, inte danskt dyr, för då blir det djur och det vill vi INTE!

Utan en exklusiv, oidentifierbar dyr doft som man vill köra in näsan i och snusa i halsen på bäraren, lovely!

Sedan så är det såklart så att om ALLA nu börjar använda den och lukta dyrt, ja, då försvinner det 

exklusiva och det blir en doft som alla känner igen och förknippar med olika personer.

Förr så skulle jag alltid ha 10 olika parfymer på hyllan, lite svennevarning, flest parfymer vann lite fräckt, tyckte jag.
Det kan bero på att jag vuxit upp i en parfymfri zon, typ totalt parfymfri så jävlar annamma när man själv kunde gå loss - yyiihhaa!

I Thailand så har jag gjort av med tre olika parfymslattar och kände mig redo för en Gucci vår.

Tänker otroligt mycket på det mega modesta barnhemmet, glädjen, enkelheten och mitt belamrade hem, garderob, kontor, kök m m, ja, ni fattar säkert.

Shit så mycket dynga som man inte behöver.

Vill rensa, rensa...

Ni som följt bloggen vet att det är januari och jag ska ställa allt på sin spets...

Förra året var det jag som gick basic i 12 veckor, ingen shopping, inga byggda naglar, ingen fixning

med håret

som klipptes av till axlarna m m för att reflektera över hur bra jag har det och för att vara tacksam över 

alla möjligheter jag har som jag bara tar förgivet, för att helt enkelt vara nöjd.

Känner att Wiggos nya rum är belamrat med en massa, massa saker som absolut inte leks med, det 

kommer att bli mitt nya mission...vad gör vi åt det?

Svart eller vit
På eller av...

Inget konstigt alls, bara en helt vanlig Januari månad.


 Puss
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar