29 januari 2011

Lördag

Underbara lördag!

Var inne och tränade på ett tomt SATS Stureplan, ganska tråkigt utan människor, fakta...

Tänk er att springa på ett löpband med en på varje sida som springer som satan, inte tänker man att man ska ta en kisspaus, hahaha, eller hur?

Jo, så kan jag tänka om jag blir för jävla uttråkad och bara ser mig själv studsa upp o ner på bandet, då blir det dags för paus, haha

Efter 60 min löpning, såååå segt o tråkigt, så  drog jag till Macbutiken för att köpa nya grymma hörlurar till iPhonen så all musik låter high high in the sky, blev jag klok?
NOT!
Killarna pratade bara priser och jag undrade vad jag fick för ett pris  kontra svindyra...de svarade svamligt och jag gick ut med mina kassa lurar som jag bara hör i när jag håller o trycker in dem i öronen.
K som är världsmästare i att leta upp prylar till best price tyckte INTE att jag bara skulle köpa, jag skulle välja och han leta upp...
Det är kanon, men det är bara det att jag är sån att om jag vill ha något så vill jag helst inte vänta alls.

Dresserad och drillad så skrev jag upp och nu får framtiden visa, typ måndag, hahaha

Killarna i Mac butiken tyckte att jag skulle ha hörlurar???

Ni vet dj lurar , hur coola som helst i matt svart...men, inte kan Raffa gå omkring som en dj, eller hur?


Liten sväng på NK, därefter så hade jag bokat bio till mig o Wiggo, som blev inskjutsad till stan.

 Det stod ju fettydligt:

Se den på bio IDAG så då fick jag ju göra det, eller hur?
Mest nöjd var han att det var 3D, det vägde tungt.

Mysigast var att hålla hand 

2 kommentarer:

  1. 60 MINUTERS LÖPNING!!!!!!!
    Är du på riktigt????
    Galet ju!!!!
    For those about to ROCK, we salute you!!!
    Grymt coolt!
    Själv kan jag bara springa 10 minuter innan jga där, men I am getting there, förra veckan fixade jag bara 5!!!
    Kram och kärlek!!!

    SvaraRadera
  2. Söta Anne,

    det låter skitbra men resan att komma dit har varit lååååååååång!

    Igår var jag bara tvungen att köra slut på mig, rensa skallen, toksvettas...

    Normalt så springer jag 30 min före min Pt tim, det sitter på rutin nu och går kanon.

    Jag har också börjat på 5 min, 10 min och tyckt att det varit sjuuukt tråkigt och jobbigt.

    Testa att spring 5 min, sakta ner bandet och promenera raskt 5 min, testa sedan att jogga i 5 till...
    Svinbra hög musik i öronen - LIVSVIKTIGT!

    Kämpa, kämpa det kommer att ge resultat

    Jag har inte sprungit alls tidigare, bara powerwalkat, men i Thailand så bodd jag ju tillsammans med mr Muscle Patric som tränade 4 pass om dagen och frågade varför jag inte springer?

    -Svintråkigt, svarade jag...
    -Alla KAN springa, sa han, ALLA!
    ... han frågade även om jag inte tänkte träna mer under semestern???

    Neeej, jag kände mig inte som en slappmaja alls, ååhhhh.

    Jag tror att männens träning på semestern var en uppladdning för mig att riktigt komma igång när jag kom hem

    När jag kom tillbaka så bestämde jag mig för att bara testa...15 min, 30 min
    Igår så körde jag 30min då stängdes maskinen, pausade gåendes i 5 och satte igång 30 till, svinsegt

    Det är segt, det har inte blivit ett skit roligare utan det är mer det att jag faktiskt gör något som jag aldrig trodde att jag skulle orka eller göra.

    Go go go go Anne!
    Puss & Kram

    SvaraRadera