14 januari 2011

På väg till tandläkaren


Det är skitskönt att känna att det svart/vita beteendet hos mig inte förändrats ett skit, suck...

Jag har tränat styrka 3 dagar på rad och idag så har musklerna checkat ut, tackat för visat intresse, rullat ihop sig o vägrar att vecklas ut...

Jag har lite svårt att stå upprätt, lite svårt att röra armarna, jävligt ont i hela magen( förvisso skönt) men jag går som en ledbruten pensionär...

Varför gnäller jag?

Jag har som vanligt RIVstartat min träning stenhårt, typ svart, totalt, tydligt, intensivt, 1000%igt men med Thomas PT vid min sida.

Idag ska jag vila.

Nästa vecka så startar alla mässor och det är då jag alltid bryter min träning o maten blir fel eller ingen.

Tänkte därför att jag nu rent mentalt går igång och förpreppar mig för att fortsätta träna under kommande mässperiod o att jag aktivt väljer vilka dagar som det är party- inte alla tillfällen som ges, inte som om världen håller på att gå under och jag aldrig mer kommer att få partaja igen, guuud så mogen 41 åring, haha

Låter helt sjuukt, men that's how it is!

På väg till bussen som går 07.11 ska till Skanstull kl 08 och någon har skottat in bilhelvetet.

Idag rings det till Lidingö kommun för 4:e ggr och det spelar ingen roll hur förstående kärringen än är - nu är det KRIG!!!

Bilden visar vägen till bussen, de har bara skottat in oss inte en endaste annan infart.

Ha det bra idag vänner.

Ska veckla ut tantkroppen o masa mig ut ur bussen.

Love

1 kommentar:

  1. Sweetie, du får införskaffa dig en gammal hederlig SPARK :)

    SvaraRadera