20 januari 2011

PT- kontroll

Vad säger vi om denna "nya"övningen?

Scary...

Känns som att Thomas och jag börjat lära känna varandra riktigt bra, han är toppen och jag kan inte längre påverka övningarna som jag gjorde i början...

Ni som känner mig vet att jag säger vad jag tycker, bet ihop en gång och körde en HATövning, nästa gång så bad jag om en ny och fick en ny, hahaha

Nu är det slut på det flexiga...

Nej, nej, in med den gapiga skånskan i ett koppel, be henne springa medan han försöker att hålla tillbaka mig, under tiden skriker han, fortare, fortare... 

Efter den övningen så är jag tyst i flera minuter, håller nästan på att kräka...

Så tyst är jag inte ens när jag sover, ja  ni fattar.
Så nytt med min PT är att han försöker att kontrollera mig...usch det gillar jag inte.

En sak är däremot fab, fab och det är Thomas, jag har fått helt lovely resultat sedan vi började i oktober, även om hösten var otroligt mycket sjukdom.




Idag tappade jag min nyckel till skåpet så de fick bryta upp skiten med en bultsax - riktigt B, av mig.

Imse Vimse men glad

2 kommentarer:

  1. Fy fan vad du äger!!!
    Grymt
    Ska genast skaffa mig en Thomas!!!!
    Kärlek!!
    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. så flitig du är sweetie <3 att lilla inmse kommer då o då är bara charmigt

    SvaraRadera