8 januari 2011

Strandad val

 Nergrävd.

Känner mig som en strandad val...
 
En som vant sig vid vid den fantastiska  miljön, den fantastiska värmen, den fina sanden, den klara himlen, flipflopsen och de knappa kläderna, det enkla...

Shit vad solen gör...

Shit, vad man laddar batterierna...

Det är outstanding, alla kategorier den bästa, bästa perioden på hela året att dra iväg till solen och den enorma värmen...

Kontrasterna blir gigantiska till kylan och snön som är hemma.

Jag älskar kontrasterna, det svarta mot det vita, de tvära kasten. 

Vill stanna, även pälsmössan har hittat sin roll.


Vi har rört oss på orörda ställen, kristallklart vatten...

Tystnad, även för mig...


Har mycket förväntningar på mig, har mycket att leva upp till...

Har filtrerat, sorterat, försökt att  rensa i skalle, se tydligt och ladda för att LEVA fullt ut - yiihhajj!


Ser fram emot 2011

Ser med spänning fram emot nya utmaningar...

Är sjuuukt laddad & stark.

Jag kommer att falla huvudstupa rakt in i verkligheten så fort vi landat i Stockholm.

Skilda världar & starka kontraster.

That`s me

6 kommentarer:

  1. Gummibollarna igen.Är det inte varmt med mössa i hettan?

    SvaraRadera
  2. Spännande!!! Önskar dig och er allt gott inför 2011!!! Kram från Lotta

    SvaraRadera
  3. 1. Underbar "Svennekommentar"!

    2.Detsamma Lotta, sååå spännande!
    Kram

    SvaraRadera
  4. ser bara sååå härligt ut.
    men nu längtar vi efter att ni kommer hem!
    puss o kram kollektivet i lomma <3

    SvaraRadera
  5. Shiiit vad du är snygg - supersnygg!!!! Du ser ju ut som värsta Hollywoodtjejen, bara positivt :D

    Ni ser ut att ha det underbart! Kul att se att ni var på barnhemmet, jag fick kämpa med tårarna. Vi har det alldeles FÖR bra om man jämför! Man ska vara supertacksam för det allra minsta - varje dag!

    Kraaaaaaaaaaaam från ett ganska så härligt Palma!

    SvaraRadera
  6. Lovely att höra er pumor!

    Svårt att säga att man längtar hem till själva Sverige...men till alla fina själar.

    Jag är dock uppvilad och megafull av energi.

    Barnhemmet var sååå givande och touching!

    Tack för era kommentarer!

    Love

    SvaraRadera