30 januari 2011

Sconesfrulle

Förstå hur skönt det är att vi börjat göra EN stor scones istället för att kleta ut små...
Jag hör hur sjuukt bekväm jag låter, men jag menar verkligen det jag skriver...

...skönt med EN stor degklump, haha

Wiggo är på pappa/barn skidresa när han fyller 9-år, uaahhh...förstå?
Han kommer att ha lajbans med sin bästa Manda kompis, men hans mamma då?

Så galet konstigt att inte vara tillsammans med honom när han fyller år, verkligen.

Jag får väl fira själv på mitt vis, hahah hööö

Oavsett så har vi suttit och skrivit in hans önskelista till frukost

Jag konstaterade att Wiggos hår är för långt och att vi inte hinner att klippa innan jag drar till Cphm, numera så får jag inte klippa honom när det behövs för han ska gå till "sin" frisör och få håret tvättat o klippt.
Öhhhh, så fick man den smackad tillbaka rakt i ansiktet.

Jag tror att jag ska muta honom, ni vet, sådär som man inte ska göra om man är en klok förälder, eller hur?

Jag ska muta men vet inte med vad....hm?

Ska fixa showroomet idag, posta en massa utskick, Assisstenten, var ÄR du?

Happy Sunday vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar