10 januari 2011

Svinvarmt

Jag vet att bloggen har varit tunn under min semester, väldigt innehållslös och utan någon direkt substans.

Jag tänkte först att jag skulle checka ut helt och hållet, bara hänge mig till semestern.

När vi nu varit två fotostinna  fotografer och samlat ihop 2500 bilder så blev det ett MÅSTE att bara få

lägga ut lite bilder för att delge detta fantastiska land, ställe och känsla.

Samtidigt så vet jag att bilder utan reflekterande texter inte blir ett skit roligt utan mer bara, jaha.

Men nu blev det som det blev och det har varit magiskt, lovely, fab grymt och jag ska hit igen, det är 

en sak som är fetklar!

Jag har varit här 10 ggr och ändå så var denna resan en ny upplevelse igen...oh happy day.

Nu tillbaks till verkligheten och allvaret, jag checkar in på bloggen och försöker skaka liv i er igen.
Längtar efter er och era reflektioner, gigantiskt!

Tack till alla er som tyckt till oavsett om det varit i min inkorg, sms, mail eller kommentarer.

Ni är lite väl blyga för att kommentera synligt, men kommentera då anonymt så att vi får igång en dialog, vill höra era röster och veta era sinnen!

Kärlek och strax vardag!

V
Det var verkligen grymt  svinvarmt...


2 kommentarer:

  1. Vänta nu här! Pälsmössan fick följa med i bagaget till Thailand? Nu är det bekräftat, du är inte riktigt klok! ;). Kram!

    SvaraRadera