16 januari 2011

Det finns en mening med allt!

Jag bara satt där på läktaren, mitt i föräldrahavet bland tusentals människor, DÅ den bara kom till mig.

Den kom till mig precis ifrån ingenstans...

Från taket...

Det var bara jag av alla som fick en, haha

Budskapet var tydligt, gick inte att misstolka.

Eftersom jag lever efter tesen att det finns en mening med allt som händer, oavsett bra eller dåligt, så var det här väldigt komiskt...

Det är ju en ren uppmaning, eller hur?

Alla kidsen blev till sig och skulle ha min "Visa din kärlek" ballong...
App app app, den är min, haha.

Åker till Cphm idag shit vad det ska bekräftas!

Har ni tänkt på en sak, på vad det betyder att folk omkring en, är positiva och bekräftande.

Det ger näring, energi och bygger...

Så försök att bekräfta och säg rakt ut när ni tycker något bra om folk, driven, luktar gott, fin, snygg, duktig, ambitiös, snäll, lovely person osv...

Var generös med kärlek till omgivningen.

Ha en lovely söndag!


2 kommentarer:

  1. ja, vi måste bli bättre på att visa kärlek,
    allt går lättare då....

    Vicky, -du är underbar I love you!

    Och vad härligt att få följa med dig på bloggen.
    Lycka nu till i din tuffa arbetsperiod.

    kram kicki

    SvaraRadera