27 januari 2011

Formex- karaktärer & annat löst folk

Det var Formexmässa i helgen, jag har tidigare skrivit om det...

Jag kommer att redovisa lite olika sköna varumärken som jag fastnade för...

...först lite sköna människor och karaktärer

Fram för mångfald och olikheter.

Jag har tyvärr glömt bort den här tjejens namn, men har sett henne vid flera tillfällen.

Hon är sååå söt och klär sig alltid i denna typen av kläder.

Lite Mimmi Mouse goes babydoll, ingen aning men antagligen så heter hennes look något fräckt som 

inte nått fram till mina skånska öron, hoppas att jag inte förolämpar.

En sann pinuppa som cruisade omkring i olika montrar.

Cool brutta, typ en sån som sjömännen tatuerar in, eller?

The stylistas

Saija från DIS Åsa från Case by Case och stylista Eva Lind

En glad muntergök i pälsmössa, min PR agent Annika Studio Sankt Paul och Birgitta Nilsson journalist

Lovely fotograf Anna Skoog  &  puman Malin Hindsäter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar