23 januari 2011

Varning för känsliga!!!

E det klokt?

Jag VISSTE det...såklart,  självklart!

Klart att det skulle komma någon jävla surdeg på efterkälke...

Jag tränar ganska mycket för stunden, har använt ett par relativt nya träningsdojor som skavt ordentligt precis ovanför ankeln när jag sprungit, det har gjort ont, öppnat sig men inget annat.

När jag vaknade nu på morgonen så värkte det sjukt mycket på det ena benet, jag hade liksom pysslat om det sist jag tränat och tryckt på en fet comped, jag tänkte som så att när en blåsa gått sönder så är det ett sår och går det att trycka på en sårig blåsa så måste det ju gå att trycka på ett sår - eller?

Uppenbart NOT!

Dr Vicky har ställt diagnos...


Stort som en 5 krona så köttade detta vidriga sår ut sig när jag drog bort compeden...

Så jävla äckligt, lite scary för det är lite djupt inne i mitten...

Är detta ett tecken?

"Du behöver inga Schuterman skor"?

Har tvättat med sprit, gjort rent och har det öppet, men satan i gatan vad det värker.

Varför skriver jag detta inlägg då?

Somliga blir straffade direkt - uuaahhh

...det var nog compeden som sabbade?

Eller betyder det att jag inte ska träna mer?

Neeeej!

Lovely söndag på er!

2 kommentarer:

  1. Isch då så läskigt, där fick du för träningen ;-)Hade ett likadant sår för ett tag sen som blev inflammerat och såg likadant ut som ditt och hela foten och ankeln var svullen. Men, det som hjälpte mest när det skulle läka var Aco Alsolgel. Det kliade som satan, men det torkade ut såret och drog ut varet så det läkte fortare. Bara ett litet tips :-) Lycka till och ha det fint!! Kram från kusin Nina

    SvaraRadera
  2. Åhhh, Nina darling!
    Sååå glad jag blir av att se din stämma här!
    Jag tar till mig ditt tips, är glad o lycklig över att du kommenterar!
    Fixar Aco Alsogel imorgon.
    Hoppas på att se dig här igen, det är viktigt för mig!
    Puss kusin vitamin!
    V

    SvaraRadera