12 januari 2011

Pimpad handyman

Jag frågade min väninna om hon fått någon julklapp?

-Neeej, inte en endaste...svarade hon snabbt, med lite ironi i rösten och med en himlande blick mot mig.

-Men mamma, sa hennes 4 åring...du fick visst.

- Ehh, ja en teckning från dig darling...den var jättefin.

-Neej mamma, från pappa ju!

-Jaaaaaaaaa, i och för sig, hmm...

Den här fick jag ju, den är ju ganska rolig, hm

När hon tog fram asken och hon öppnade den så var det inte min första tanke att det var en pimpad 

handborr, hahaha, jag tänkte mer att det var ett underligt ställe att ha den lilla apparaten på.

Jag är egentligen en stor fan av onödiga, limited edition prylar, kan gå nuts över att jaga jaga tills jag 

slutligen lycklig lyckats få tag på  den där speciella prylen som "BARA" jag och några få andra fått tag 

på - knäppt o sjukt, jag vet.

Jag har dock lugnat mig!


Min kära väninna fick EN swarowski pimpad Bosch handborr, hahaha såååå roligt!

Manligt val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar