27 januari 2011

Fika med Claudia!

Har haft en hektiskt dag idag full med möten med Annika Pr

...men mitt i så ringde  Claudia och undrade om vi hade tid att ta en snabb spontanfika.

Hur ofta händer det, spontanfika? 

Aldrig, typ.


 Claudia håller på med sjuukt mycket just nu, en snabb genomgång o status i våra liv, te o kaffe samt en
snabb fluckt på hennes nya Samsung Galaxy telefon...

Kolla Claudias blogg

Man kan ringa med den, hahaha

 Det perfekta med den är ju att man alltid hittar eländet, eller hur?

Ingen väska blir för stor...

Hahaha, jag kände genast att det är synd att jag inte kan ringa med iPaden, det ser liksom så intelligent ut - NOT!
Jag är inte den som är den...

...jag är nöjd med det jag har, inte bitter eller avundsjuk...eh?

Jag är så tacksam för mitt headset till iPhonen, det som blir en liten läcker sladdsallad typ 3 ggr/ dag.

En liten läcker sladdsallad som det ödslas kraftiga, starka ord på, sladdsallad som det ödslas energi på

så att det INTE dras för fort, för hårt, för snabbt så skiten döör och får glapp.

Det räcker att EN har konstant glapp, eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar