24 januari 2011

LOVE

Störst av allt är kärleken...

När Wiggo duschat så envisas han bestämt med att vi ska göra som vi alltid gjort ända sedan han var liten, liten...

Jag ska sätta mig på toalocket med handduk i knäet, han ska hoppa upp i knäet inlindad i två jättebadlakan medan jag håller om, kramar, klämmer och trycker ihop oss två tight, tight, tight.

Åhhhh, det är så sanslöst mega mysigt...

Det är bl a i de stunderna som jag tänker tanken på att hans små ben ska bli håriga, hans händer stora och fejjan skäggig, hahaa

NOT - inte mitt barn, va?

 Han frågade igår om jag trodde att han skulle sitta och mysa såhär när han blev vuxen farbror?

Nej Wiggo, det tror jag inte, haha
 Han brukar borra in sitt lilla tryne i min hals och bara sitta så, helt stilla.


Så galet lyxigt och sjuukt mysigt!

Detta ÄR att vara RIK på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar