31 januari 2011

Morgonens outfit


 Fysiskt redo för modeveckor, mässor och high high heels hela dagarna och party på kvällarna.

Känner mig
STARK!

Mycket är grymme Thomas förtjänst, själva peppningen och motivationen att köra på och inte sluta för att det är lite kämpigt!

Han ÄR bäst!

SATS - Lidingö, ni som följt bloggen vet att jag testat flera olika PT, haha

Förstå att mina träningskläder ska packas ner till Cphm...premiär mega grande de luxe...
...mina träningskläder ska ut och lufta sig, hahaha

Gammal lump...

Adidas top - ytterst

Nike top - under, för att hålla skinnet på plats...

Nikebrallor - gamla

Hahaha, jätteroligt att försöka göra ett inlägg om denna outfi- det går ju inte!

Det viktigaste är att man trivs i sina spindelmannen kläder och inte skäms för att man känner sig off inpacketerad i tajta kläder eller hur?

Knyt en tröja över rumpan, mitt knep hela  -94, eller när var det Assistenten?

1 kommentar:

  1. Du är så fin och du behövde verklign inte den där tröjan över rumpan då heller! Det funkade ju även med luftmadrasser ;)haha Puss

    SvaraRadera