4 december 2011

Andra advent


Andra Advent och en slö mysig sconesfrukost serverad av bagarn i familjen...

Jag hade absolut bakat, om jag hade haft en Kitchen Aid, jo så är det, hahaha

Kan INTE släppa denna schyssta snygga bakmaskin...

Försökte förklara för familjen att det var därför som pepparkakshuset gick åt h...vete, att jag helt 

enkelt hade behövt en Kitchen Aid....- NOT

...men jag, tänkte så.



Idag ska fuskbygget dekoreras, om det håller förstås, hockey,  läxläsning , göra önskelistor,  tacos och film, precis som vanligt, hahaha

vanligt en söndag...

Eftersom jag inte är någon inredare så tänkte jag bjuda på detta till ALLA mina inredningskunniga vänner...

Ja, jag VET, man pyntar inte utan man gör installationer, hahaha roligt.

Mina julinstallationerna är på plats, hahaha

Wiggo har den turkosa på sitt rum...viktigt, viktigt.

Han vill helst ha sin gran klädd och på plats i rummet sedan en vecka tillbaka...no no no, gelungen meine junge.



 Dagens outfit är:

Morgonrock, nattlinne & paljett UGGs...so cosy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar