6 december 2011

Jess - fantastiska kvinna!!!

Herregud, ibland så blir man bara HELT mållös...ibland.

Ni som kan se min fb sida kan ju se hur dialogen sett ut under min efterlysning av pepparkaksdress till Wiggo, innan idag.

Helt suveräna tips och så har vi Jess, som letat på nätet, googlat, sökt och blivit HEELT galen över hur 

svårt det faktiskt varit att hitta en jävla pepparkaksdress i rätt storlek...obs, till Wiggo, eh?

Hon har suttit och letat pepparkaksdress till mig halva dagen, bara sådär...

...bara sådär, helt fantastiskt.

För att förtydliga så var det samma problem förra året och då satt jag och sydde ihop svarta kläder med vit kristyrbrodyr till det stackars barnet...

Jag sa bara att:

Sorry Wiggo, men det fanns inga bruna dräkter i din storlek och brända pepparkakor måste också få leva, eller hur??

Han köpte mina argument, ställde sig vänligt vid de bruna fina pepparkakorna och sjöng som den brända pepparkaka han var, hahaha

Ok, han sa dock häromdagen att:

-Mamma, i år vill jag INTE vara bränd, snälla!

Han MÅSTE få slippa och bara smälta in i år bland pepparkakorna.

Tillbaks till Jess,

Helt plötsligt så fick jag ett sms...

Tjena!
Denna finns en styck kvar, ska jag hugga den till dig?
Kram Jess



Eh, vaa?
För min skull, eh?

Underbara, gulliga, fantastiska godhjärtade människa, du gjorde mitt liv så mycket lättare och jag är mäktat 

smickrad över att du lagt ner tid för att lösa MITT problem.

Stort hjärta till dig!!!



2 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha ha ha!!!!!!!! Jag dör så roligt!!!
    En bränd pepparkaka och han köpte det! Det är värt tio medaljer.
    "-Mamma, i år vill jag INTE vara bränd, snälla!"

    En nybliven klassiker.

    SvaraRadera
  2. Har letat efter bilden från förra Lucia...fan hittar inte

    SvaraRadera