11 december 2011

EGO tripp


Wiggo och jag har haft två URmysiga ensamna kvällar ihop, spenderandes i EGOts tecken - fisken, haha

Vi skulle se idolfinalen, MEN då hade han kommit på att han kanske väldigt gärna skulle kunna tänka sig att få se på filmer från när han var liten...

Min fina lilla mor och jag pratade om att vi skulle titta på lite filmer från när Wiggo var liten i jul, jag berättade det här hemma och behöver hjälp att bränna ner skiten, neeej, inte skiten, utan guldet till skivor...

Wiggo hörde det och blev helt till sig...

Vi startade lite lätt i fredags kväll, vilket resulterade i fullständig ego go loss, kunde inte slita sig, impad av sig själv, att han hoppade den första timmen av finalen på Idol...

-Är det jag , mamma?

Så underbar, blond, glad, ettrig, gapig, envis, bestämd, grinig, toksöt, lovely och helt fantastisk som 2 åring o fram...
Satan vad han snackade, alltså, på riktigt...galet galet, galet mycket snack på det barnet.

Jag vill faktiskt ge mig själv en eloge, för att jag enträget har filmat, filmat, filmat och filmat honom...

Idag är det magiskt, fantastiskt, heeelt underbart att ha filmskatten...dessutom ordentligt numrerade och kategoriserade - jiihhaaaaiii

Wiggo blev upprymd, jag blev upprymd o kär...

Varpå han heeelt plötsligt, bara sådär...

Ska ta ett snack med hans engelska lärare...faktiskt.




1 kommentar:

  1. Hej!

    Viggo är super söt :) hihi..

    Som du säkert märkt så följer jag din blogg. Skrev om dig i min, hoppas det är ok :)

    Ha en fin vecka! Kram

    SvaraRadera