2 december 2011

Hedvig Ande`r från Svt:s Go`kväll

Har idag haft möte och inköp med Svt:s Go kväll stylist  Hedvig Ande`r.

Roligt, mysigt och enormt intressant och snacka styling, personligheter, krav önskningar och höra hennes sida på jobbet, hahaha oerhört roligt.

Hedvig har en webbshop som ni gärna får gå in och kolla.




Min presshaga hade ett kanonförslag till Hedvig, enligt henne själv...

Hedvig brukar lyfta fram personligheter, stilar och inre skönhet...

Annika tyckte att hon kunde ta sig an mig och försöka TONA ner mig...hahaha, vi skrattade sönder oss...

Hur skulle det se ut?

Chinos, t-shirts, platta skor, omålad och blek, lite beige, håret i en liten knapp tunn hårsvans i en lagom svensk brun hårfärg...ja genomskinlig helt enkelt.

Denna look är inget fel, bara INTE ämnad för just mig!!!

En sak till...

Jag blev ju inte SEDD som liten, eller vad är det vi brukar säga, lilla fina mor, hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar