5 december 2011

GUCCI märkt - först ut i landet...

Hur viktigt ÄR detta för en väskslav???

Jävligt viktigt, eller hur ?

Jag skulle in till Gucci för att kolla läget med mina "knirrskor" när "DE" bara stod där med öppna armar...

 De suveräna killarna på kanterna är personal från butiken medans Maestro i mitten var sneinflugen 

Gucci hantverkare

direkt ifrån Florens denna torsdag eftermiddag.

Åhhh, jag älskar sneinflugna speziale  happenings... får andnöd.

Ju mer speciellt, ju svårare to get, ju högre puls o DRIV...puuhh

Jaaaa, jag har också full koll på hur materiellt och fetfåfängt detta är, jag har full distans, men i 

situationen, när de har koll på en, när man får speciell treatment så, yes...I´m hooked

VERY HOOKED...



De skulle servera cocktails på kvällen och mr Sneinflugen skulle exklusivt trycka initialer på allas Gucciprylar, samt presentation av den nya resort kollektionen. .

Jag blev den FÖRSTA i Sverige som fick min väska präglad, personalen samlades runt Mr

Sneinflugen och när min väska var klar så applåderade de allesammans, hahaha
Då kan man ju såklart fråga sig hur nödvändigt det är med initialer i sina Gucci prylar?

Inte alls faktiskt, mest bara roligt...

Mest stundens ingivelse och deras enorma entusiasm...

-Kom tillbaka ikväll med dina andra väskor och prylar så får du loggo i allt!

Åhhhh...I wish

Vill. Ha.

Våg. Hals

Vild.Hjärna

Very. Happy

Vågad. Hagga.

Väldigt Hungrig.

Väldigt. Hår

Väsk.Hysterisk.

Vinnar. Huvud.

Vicky.Hanson



Underbart med tjocka inbjudningar av massivt papper...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar