5 december 2011

Fuskbyggets fasad

Jag tappade faktiskt sugen när skiten var sönder, när sockret stelnade snabbare then ever osv

Wiggo och jag bestämde oss för att dekorera varsin sida...

Min sida blev bara en nödlösning, hopkok, ickeplanerat blaaajjj, är dock inte klar, tror att jag måste överpimpa min sida...ska bara hämta kraft och energi...puuhh



 Wiggos, plottriga, utan system...

Jag fick inte titta, inte vara i närheten...han skulle absolut GÖRA allt själv.
Helt plötsligt så sa han bara: nu är jag klar...

Vad sa jag då?

-Men ska du inte trycka på fler...

-Neeej, jag ÄR klar, den ska se ut så mamma.

Svar på tal, bestämd och tydlig, hahahah

Han hade det lite körigt eftersom han samtidigt tände ljus, blåste ut och tände igen...tryckte på lite

nonstop, blåste ut ljus, plockade fram nya och tände ännu fler ljus...

Skitbygge mega ultra...

2 kommentarer:

  1. När min systerson var liten, lyckades jag åxå att knäcka taket på mitten, då tittade han på kartongen som delarna kom i och sa: Så står det inte här att man ska göra. :) Tycker ert hus är jättefint! Ha en härlig jul.

    SvaraRadera
  2. Tack Camilla, detsamma!

    Jag måste bara påpeka att skiten var sönder när jag packade upp kartongen, var för slö för att åka och byta så jag började skarva o limma....puuh

    Skulle helt enkelt köpt nytt!

    God Jul på dig!
    Kram

    SvaraRadera