9 december 2011

Recension HAMILTON

Recension HAMILTON

Oj oj oj oj...
Som i charken - very nice piece of meat...my GOD!

Ja, jag är redan sedan tidigare väldigt ensam - NOT, om att digga Persbrandt, oavsett allt han lyckas ställa till med och fast att han är en strulpitt, vilket vi kan skita i just nu.

Om jag dessutom inte ser det utifrån ett kvinnligt perspektiv utan rakt av ur ett krasst film/action perspektiv, så är filmen grymt bra!

Jag kan ibland vara allergisk mot svenska actionfilmer för att det väldigt ofta tenderar att bli svennigt, ja, de vill att det ska vara coolt och fräckt men nog faan blir det något töntigt som då drar ner betyget.

Denna film är sjuukt bra, hög nivå, snabbt tempo, våldsamma scener,  och Persbrandt är som född till Hamilton...

Ni vet, så välskulpterad att jag skulle vilja bli konstnär direkt, vass, snabb, svår,  iskall och med sin alldeles alldeles egna "äta upp dig" blick.

Vill ni se skitbra action med grymt bra skådisar i svensk regi - BOKA BILJETTER NU!!!




MINUS:

Inget direkt...

En av rollerna är en datatekniker vid namn Lagerbäck...hahaha, ni hör själv.

Det var faktiskt skitsvårt att se en rödhårig fräknig Lagerbäck på duken, i mitt fall så såg jag

förbundskapten Lagerbäck framför mig varenda gång som namnet nämndes, detta är egentligen inget

minus till filmen utan HELT mitt eget problem.

Det andra var en höggravid polis som verkade vara singel som sprang omkring och rotade i saker, hon var nog det enda som jag faktiskt inte fick kläm på...

Miljoner tack Inbetween Entertainment & ZEVENTY för att jag fick komma .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar