14 december 2011

Gårkvällens outfit - Bitte Kai Rand

Gårkvällens outfit var en supersnygg Bitte Kai Rand Couture dress från ganska många säsonger sedan...

Halterneck dress med bred midja och ballongkjol - allt i Onepiece, hahaha

Mössa - Jola design


 Nej, jag var INTE barbent...ok


 Bar rygg, här kan man såklart välja linne under eller NOT...

Jag eldade så det stod härliga till här hemma, så jag körde halvnaket...

...och mina paljett Uggs.

Känns bara roligt att visa efter gårdagens ordväxling på fb efter Uggs inlägget, hahaha

Just nu så har jag jeans och samma Uggs som på bilden, som innesko.

Dialogen igår handlade om hur, var, när och varför Uggs...

För mig är inte Uggs en trend, det ÄR...

Smaken är olika och det är fine, jag ÄLSKAR dock mina Uggs.

Använder barbent på sommaren, till/från träning, som inneskor, till joggingkläder, på hockeyn...all tid som jag inte har klackaskor...

LOVE, LOVE, LOVE

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin, allt i onepiece, perfekt. :D

    SvaraRadera
  2. Men åh åh åh vilken fantastisk klänning! I like!!

    SvaraRadera