20 december 2011

Canada Goose premiär

Canada Goose premiär


 Igår så var det premiär för min nya VITA Canada Goose dunjacka - moooahhhh

Läskigt med vitt, hahaha

Nej, faktiskt skitsnyggt, blir intressant att se hur länge jag kommer att hålla den vit...

Igår insåg jag hur jag fullständigt cruisar längs bilen, stöter i saker...ja, allmänt lite klumpig, inget nytt alltså.

Jackan är GRYM, liten, tunn och med stretch i sidorna så att man verkligen kan ha den vråååltajt.

Den går även utmärkt att ha under andra jackor som är större...

Heeelt suverän tunn dunjacka.

K har en svart, som han bär riktigt tajt, vilket är apschysst.



 För en gångs skull så valde jag rätt typ av dojor igår...

Har gått omkring i slasket med mina Uggs och varit fullständigt blöt om de små näpna fötterna...

Så igår badade jag omkring i mina Gucci gummistövlar, typ två storlekar för stora, jag skulle HA dem bara, skit samma att de var för stora, SKA HA, SKA HA...

Idiotiskt, but me...

Vadar omkring i dem som Pippi, ska dock lägga i ett gäng sulor, eller nå`t.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar