13 december 2011

Julklappstips 1.

Tänkte att jag framöver ska tipsa er om lite roliga, personliga och sjuukt bra  julklappstips som jag själv VERKLIGEN gillar.

Jag som extrem möss/ huvudbonads freak fullständigt ÄLSKAR  mössor, mössor och mössor av alla de olika slag...INTE den med pälstofs mitt på huvudet, dock...

Vill man bli HELT genomskinlig och försvinna in i mängden så kan man trycka på sig en sådan, dessutom så framstår man som en fjant när man kommer upp till skolan och alla lågstadieflickorna bär den...
De ÄR dock fina, men dödas av att ALLA , ALLA, ALLA burit den minst i 1 års tid.

...vi gillar OLIKA och det är väl en enorm tur.

Tillbaka till mössor som jag VERKLIGEN gillar, älskar, slutar andas  för, hyperventilerar...tja, ni som känner mig VET vad jag menar.

Kärlek eller kärlek?

Jag är oerhört känslig för om de sitter som en kondom på huvudet, för tajta, för smala, för ohängiga 

mössor göre sig ICKE besvär...

Här kommer värsta julklappstipset för er som INTE vill se ut som alla andra...

Här kommer värsta julklappstipset oavsett om man gillar svart, grått, beige  mooaahhh, cerise, knall orange - här finns ALLT!!!


DEELICIOUS

Som extrem möss/ huvudbonads freak fullständigt ÄLSKAR Marias sjuukt snygga och coola handstickade mössor.

Jag har tidigare skrivit om Maria som är fd olympisk mästare i snowboard och just nu Förbundskapten för de svenska killarna i snowboard...
Jag älskar handlingskraftiga, glada, spontana, duktiga, drivna tjejer som berör - shit vilken kraft.

Tillbaka till min möss uppfattning...
Jag är oerhört känslig för om de sitter som en kondom på huvudet, för tajta, för smala, för ohängiga mössor göre sig ICKE besvär...

Här kommer julklappstips som är unikt gjorda, one by one

Allt som är  designat hos  Deelicious är UNIKT...

Det sitter pensionärer lite runt om i landet och blir sysselsatta, det sitter pensionärer med enorm stickerfarenhet och skapar Maria Dees fantastiska pieces...

Gå in på hennes fina hemsida där det JUST NU  bl a går att beställa super fina mössor o sjalar m m...

Var UNIK- bär en Deelicious


Blir man så här söt i dem, så ska jag be att få en PALL...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar