17 december 2011

Nyrik...

Något stort har hänt idag...

Mooaaahhhhh...läskigt!


Mina långa naglar sedan 20 år tillbaka...är fr o m idag over and out.

Många många är såååå happy för det, hahaha

Trenden är kristallklar och tydlig  - det ÄR korta mörka naglar som gäller.

Ni vet hur jag resonerar, jag skiter i om det är trendigt eller ej, så länge jag själv gillar det, för när jag gillar något så JÄDRANS är det just det som tokgäller...


 Idag fick jag höra att jag såg ut som en nyrik ryska i mina vita långa naglar och att det är TOKförbjudet att 2011 inte kommit längre...., hahahah

Jaja, what the f...ck!

Ok, nu är jag med i matchen och följer den stora massan...


Medger att fingrarna ser ut som de är släkt med Pölsemannen, små korvar, typ...mooaahhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar