9 december 2011

Skitväder, go away


Känner mig faktiskt direkt aggressiv när jag tittar ut och ser det mörka, gråa, plaskslabbiga skitvädret.

Det finns dåligt väder och det har ingenting med praktiska kläder eller inte, bara FEL.

Såg snön imorse, de STORA STORA flingorna som la sig på marken...

Studsade i mina korta paljett Uggs, sprang ner till bilen när jag omedelbart insåg - splash...schlabb och jag hade 1 dm vatten över  båda Uggsen....fel eller fel, hm?

FEL!

Detta gör att jag inte har något annat val än att lägga ut dessa magic pics som nästa vecka är 1 år gamla, det känns SKIT att inte ha någon resa bokad till solen, faktiskt

...Jag NJUTER av dessa...






Det handlar mer om känslan, värmen , tystnaden, det orörda och det magiska...
Jag är sjuuukt nöjd att jag orkade släpa med min björnmutta...fab.

Jag menar, det var ju inte bara jag som hade glädje av den, typ


Jag har seriösa kommentarer på fb från folk som på riktigt trodde att detta var jag...hrm?

LOVE





Heavy waves


Shit så mysigt det var...

Vi fick 60 min massage varje dag, lilla Wiggo o jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar