18 december 2011

Jimmy FAB Schönning

Blir matt av blotta tanken på hur jag ska kunna återge en helt galen, fantastisk, underbar, skrattig, gapig, stridig, dansig, tarot:ig, vinig, skumpig, brutalt ärlig...kväll, natt (sov 04.30) och morgon hos fantastiska Jimmy Schönning...

Det var inget jävla "ja" sägar möte utan starka, tydliga själar som körde tydliga analyser på, typ ALLT.

Jag skrattar fortfarande, fantastiskt...

Det går knappt att beskriva Jimmys enormt coola hus...

Jag har många runt mig som både lägger mycket pengar på sina hus, designmöbler och dyl, men det tenderar att bli snarlikt det som gäller oavsett, inkluderar mig själv... 

Det finns inte ett endaste ställe i hela huset som INTE är genomtänkt...
Personligt, coolt, eget, röd tråd och framför allt - prylar framme...

Jag känner såååå mycket för prylar framme utan att det för den delen ska se ut som ett garagesale....nono

Kan också vara att jag bor minimalistiskt...

Pr-bitchen, Stylista Lindi, jag och Jimmy höll hov...




 När man öppnar ytterdörren så möts man direkt av detta...

T= tvättstuga

G= Gästrum 

Personligt på väggen ovanför...

 Vårt sovrum...

Detta lilla rum kändes som ett design hotell rum...

Jimmys grymma designade lampa som ger  snyggt nätspel på väggarna...

Känner att bambulampan skulle passa sjuukt  bra in i mitt svart/vita, strama  hem...

Länk till Jimmys blogg HÄR




Vardagsrummet som tyvärr är fotat i motljus...
Utanför så ligger det en sjö...


Pr-haggans panna i sikte...

Sjuukt rolig lampa som det även hänger svarta julkulor i...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar