6 mars 2011

Big time LOVE!

Då var det ordning på torpet igen...

Såååå galet mysigt att träffa min kärlekskranka lilla STORA 9-åring.

Åhh, så kramig, bekräftande och heeelt magisk...

Mamma, åhh mamma, krama mig mamma, sitt hos mig, håll mig, klia på mig...

Det bästa i HELA livet.

 När han skulle lägga sig så lovade jag att lägga mig hos honom och klia rygg...

Han ville bestämt ligga på min arm, han vände upp täcket för att han var för varm, därefter så ville han fläta ben vilket är lovely...

...men det var bara det att jag INTE kunde trassla ut mig efteråt.

Han somnade direkt, jag försökte därefter lite fint att röra min hydda i riktning ur sängen.

Gick INTE, han vaknade direkt och ville fläta ihop sig igen...

Detta hände "bara" fyra gånger så nu är jag helt mörbultad, omsomnad, dreglad på sidan MEN såå in love.

Störst av allt är -
Det är förresten andra gången som Wiggo helt plötsligt under Solsidan säger när de kysser varandra:

-Mamma, är det nu de ska knulla?

Jag trodde bokstavligen att jag skulle dö på kuppen, hahaha

Han har ingen suck om var det är men förklarade helt oskyldigt att de sagt de flera gånger i andra Solsidan när de tagit av sig kläderna eller pussas snett med huvudet...

Jag inser vad som väntar inom kort...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar