20 mars 2011

Jag RUTTNAR...

Ja, det är väl inte helt jävla oväntat egentligen?

Någonstans måste ju skiten ta vägen och förlösas ut,...liksom dööö

Såklart att det händer mig...

Lite för stor i truten, lite för glad, lite för mycket...bara lite, lite för pigg på nätterna, lite för "på" på

allt,  lite för otröttlig, lite för entusiastisk
Så, nu är det dags, jag vill bara tacka för mig för jag håller på att ruttna bort...


Det började med mina sår på båda benen efter all träning, liksom bara en dag så var där två feta variga

äckelhål - tantens inre kanske var i obalans eller?

NOT!!!

När jag la på gele på mina fötter inför Thailand så tyckte jag nog att mina stortånaglar var lite mörka,

men hur konstigt är det egentligen eftersom jag alltid klämmer in skiten i highheels - inte konstigt alls.

Jag hade INTE ont, det kändes absolut ingenting, bara en lätt färgskiftning mot åskblått...

Efter fashionweek i Cphm så så var mina stabila fossingar lite möra efter highheels typ dygnet runt,
jag tänkte att det då var dags att scanna skiten och se vad som eventuellt fanns där i det åskblå...

Scaaary!!!

Jag klippte, klippte, klippte och klippte o där under fanns någon form av köttstycke som var knöligt

som månen, torkat blod under skinnet och till slut bara en tå utan nagel - urrk...

Fanns det bara EN köttig tå utan nagel?

Neeeej, nej, såklart båda två stortårna var stendöda med knöligt kött och förtorkat blod under skinnet...

Ett tag så tänkte jag seriöst att det var blodförgiftning på gång men oroade mig inte, funderade mest hur det skulle bli att leva ett liv utan stortår...hm?

 Detta är ett minne blott, där är nu INGEN nagel alls, så jag går omkring med två nypotatisar i rosarött.

Känner mig som en farmaredotter...

Men som om inte det vore nog...

Jag har fått pubertetsacne på ryggen - min försenade pubertet har kommit nu vid 42 års ålder...

eller typ någon typ av eksem som kliar satan i gatan...

Neeej, det är ingen hängpatte till höger , det är min armbåge som till dagens datum är helt intakt...

Det kliar, kliar, kliar...

Så, kära vänner...

...det var roligt så länge det varade, jag har haft grymt roligt och jag kommer INTE dö nyfiken, precis


Tack och hej från skånebruden som ruttnar bort...moooaahhhh

3 kommentarer:

  1. Vad är väl en trasig tånagel eller två, lite röda prickar som kliar.....hela du är lovely V ;) du är snart intakt igen min vän. LOVE <3 o du, det kostar att ligga på topp......moooooahhhh

    SvaraRadera
  2. Åh stackare, inge kul alls! :(

    Kolla efter myrra Olja för tånageln. Det finns att köpa på Sveavägen 120, Stockholm Manicure. Den är läknade, mycket bra produkt.

    Kram

    SvaraRadera