31 mars 2011

Stjärnbrallorna - på plats, puh

Finally they came...puh!

Halleluja moment, lugn i själen, tyst i boet, grönt på kvisten, ja men typ något ditåt.

De kom och de var lätt en storlek för stora, så jävla surt...

Hon sa att de var mindre i storlek än vanligt och då tänkte ju jag att det är jävligt surt att få hem ett par försmåskidbrallor, eller hur?

Ja, ja jag har sytt in all over och nu så sitter de som ett second skin - me like.

Vad som också ska bli spännande är när jag gör min första volt i backen, då undrar jag vart snön kommer att ta vägen?
Brallorna är ganska låga så potentialen att få ner snö mellan skinkorna har ju ökat med 100% alternativt en spridning upp mot njurar & skuldror, jävligt spännande helt enkelt, ja för där är inga hängslen eller tygstycke som täcker svank eller så, no no...

Tänk om det är en ren afterski byxa?

Situationsanpassning blir det, hahaha












3 kommentarer:

  1. där är dom ju...snygga som bara den...snö mellan skinkorna är dom ju helt klart värda...men V trillar du...du kör väl omkring och GLÄNSER...

    Gärna ett par bilder till i sin rätta omgivning...

    ha dt bäst Ingela från Skåne Land...

    SvaraRadera
  2. FAN vad tjock du är.....



    NOT!!!!
    Fucking smashing baby!!!!

    SvaraRadera
  3. Ska man vara så där fit!?!?! Jisses vad snygg du är! Här gäller det att ligga i hårdträning för sommaren är alldeles strax här!

    Ha en fab skidtrip, men det går väl knappast på något annat sätt om man ska vara sådär snygg :D

    Kraaaaaaaaaaaam från Mallorca!

    SvaraRadera