30 mars 2011

Sexy skipants - näst sista delen...

Då är det på målsnörets sista millimikrosekunder som mina "sexy" (stretch) skidbrallor ska dimpa ner idag - mooaahhh.

För er som inte följt bloggen så betyder stretch = sexy,  i St Moritz...

Tjejen i butiken dit jag ringde frågade om jag skulle beställa sexy or not sexy pants...jag sa not.

I would like to buy a pair of skipants with stars.

-Hm, again...sexy or not...typ så

Hon menade stretch or not stretch...

Bruden som jag numera snackat med ett 10 talggr och presenterar mig som:
-Hello, it`s me...

Hon glömde att maila iväg formuläret som jag måste godkänna för att de ska få lämna Schweiz, vilket skapade panik i fredags då jag helt plötsligt insåg att summan var reserverad på kortet och skidbrallorna låsta i Schweiz...
Min kära man har då, under tiden som jag jobbat och babblat i Skåne, fått iväg skiten från St Moritz, igår löst med vår bank att vår kontaktperson betalade tull för skiten för att de ens ska släppa iväg brallorna...fixat megaultra express sändning.

Schweiz är ju inte inom EU - tänkte jag på den papperexercisen - NOT

Nr 1. Nu håller jag alla tummar på att de dyker upp idag...

Nr 2. Hoppas, ber till alla gudar att de passar, ber, ber, ber, ber

Nr.3 Förtränger vad det inneburit för  (K som skulle vara ovetandes) att jag satt hemma på kammaren och tryckte iväg ett litet "kan passa i Åre plagg"

Nr. 4 Kommer ALDRIG någonsin lägga samman alla kostnader som det inneburit - ALDRIG!


Så går det när Einstein jobbar fritt & snabbt...då jävlar händer det saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar